ensimmäinen adventti

ee1e2e3e4e5

Heippa! Aika menee nopeasti ja ensiviikolla täällä Saksassa oon jo melkeen neljä kuukautta ollut! Joulu lähestyy ja tänään avaan joulukalenterini ensimmäisen luukun. Kadut ja talot täyttyvät joulukoristeista ja pienistä valoista. Rakastan joulua! Täällä Saksassa ei vietetä pikkujoulua kuten Suomessa. Ennen joulua vietetään kuitenkin joulujuhlia kavereitten kesken joulukuun aikana. 

Eilen oli takoitus lähteä Osnabrückiin, mutta päädyimmekin Ibbenbüreniin. Ensin tapasin Svenjan, hänellä oli torstaina synttärit, joten tarjoin hänelle jonkunlaisen aamupalan. Iltapäivällä tapasin Julian. Vitsi, mulla oli jo alle kahden viikon jälkeen ikävä näitä tyttöjä. Mutta ikävä mulla on kotiinkin, mutta vaan vähän. Se on varmaan joulu, joka tämän kaiken aiheuttaa... Jouluna meillä on kuitenkin kotona sama perinne joka vuosi, tänä vuonna vietän sen toisessa maassa ja toisen perheen kanssa. Oon kuitenkin onnellinen, että olen nytten perheessä, jossa viihdyn, eikä tarvitse miettiä erikoisempia. 

Koulussakin olen käynyt pari päivää ja mut ollaan otettu todella hyvin vastaan. Ei ole oikeastaan joutunut tekemään samaa omaa aloitetta kuin edellisessä koulussa. Kuitenkin ikävöin sitä ihanaa luokkaa, mitä mulla Johannes-Kepler lukiossa oli. Hieman on muuton jälkeen tullut painajaisia, liittyen mihin on vähän epäselvää, sillä nyt kaikki on paremmin. 

Kuulemiin, lähden nyt katselemaan mun joukkueen peli, ciao <3 emilia

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana