huomenna kaksi kuukautta takana

j3j2j1j
Tässä parit kuvat parin viikon takaa

Heippa! Elikkäs huomenna täällä Saksassa ollaan oltu kaksi kokonaista kuukautta, enään alle yhdeksän jäljellä. Pelottaa hieman, miten tämä aika oikeesti meneekään näin nopeasti? Sitä aikaa on jotenkin oppinut arvostamaan täällä, sillä tajuaa, ettei mulla oikeasti olekkaan niin paljon aikaa elämässä. Tämän vuoden jälkeen tuun varmasti tekemään paljon enemmän vapaa-ajallani, enkä vaan makaa sohvassa kattomassa telkkaria. Tuntuu et oon vaan ollut täällä kaksi kuukautta, vaikka oon tehnyt aika paljon. Aika vaan loppuu kesken jotenkin. 
En ole vieläkään hankkinut saksalaista korttia puhelimeeni. Mulla on siis vieläkin suomalainen. En käytä nettiä/tekstareita/soittoja missään, paitsi kotona. Ei mulla ole edes tarvetta käytä tunneilla facebookissa, eikä siellä muutenkaan ikinä mitään tapahdu. Se oli vaan jotain mitä suomessa tein kun oli tylsää. 
Kaikki menee paljon paremmin nyt koulussa kun pääsin mun uuteen luokkaan. Siellä kaikki on suunnilleen mun ikäsiä. Oon saanut kavereita, en vaan niitä moi kavereita vaan myös sellaisia, kenenkaan voin tehdä asioita yhdessä vapaa-ajallakin.
Tän viikon aikana ehdin olla keskiviikkona Moniquen 18v synttäribileissä. (mun hostsisko) ja oli kyllä hauskaa, vaikken tuntenut oikeen ketään, loppujen lopuksi tuli kyllä tanssittua ja semmosta. Eilen oli vapaapäivä ja kaikki oli kiinni koko Saksassa. Oli se päivä kun Itä- ja Länsi-Saksasta tuli pelkkä Saksa, tai miten sen nyt selittäis. Tänäänkin vapaapäivä koska "on turhaa mennä päiväksi kouluun". Maanantaina alkaa parin viikon intensiivi enkus, matikas ja saksas. Viikkoon mahtuu myös projektipäivä, urheilupäivä yms. Siellä on siis kaikki "uudet" oppilaat ja ne "vanhat" tekevät työharjoittelua. Sitten alkaakin kahden viikon syysloma marraskuuhun asti! Siinä välissä on myös YFU-tapaaminen! emilia

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana