mein Zimmer

IMG_0035IMG_0043IMG_0049IMG_0050IMG_0041IMG_0047IMG_0055
Hallo! Niinkuin varmaankin moni huomasi, huoneessani on todella paljon lilaa. Huoneeni ei oo mitenkään iso, mutta aika saman kokoinen kuin kotona. Oon todella onnellinen siitä, että sain oman huoneen. Aluksi olisin ollut samassa huoneessa host siskoni kanssa, mutta kun pääsin mun perheelle, sainkin oman huoneen. Mulla ei olisi ollut mitään sitä vastaan, että jaan huoneen, mutta jotenkin se oma rauha on mulle tärkeetä ja tuun varmasti tarvitsemaan sitä tän vuoden aikana. 
En oo tehnyt mitään erikoista tän viikon aikana. Täällä mulla on viellä kaksi viikkoa koulun alkuun. On varmaan ensimmäinen kerta vuosiin kun oikeasti ODOTAN koulun alkua. Haluun päästä kouluun tutustumaan uusiin ihmisiin ja oppimaan kieltä. 
Viikonloppu oli kuitenkin todella kiva. Lähdin mun siskon ja hänen kaveriensa kanssa Reckeen, joka sijaitsee 15min ajomatkan päässä Ibbenbürenistä. Siellä leikimme leikkejä keskenämme ja tutustuin siellä paremmin hänen kavereihinsa, mikä oli kiva. Kävimme lauantaina syömässä Kreikkalaista. Jotenkin kaikki täällä on sillä tavalla suomalaisia sosiaalisempia, että kaikilla on puhelimensa taskussa kun on kavereitten kanssa tai syömässä. Mun mielestä se oli just kivaa, sillä aikaa vietti juuri siinä hetkessä. 
Tuolla ulkona sataa kyllä ihan kaatamalla, ja tekisi niin mieli mennä kaupungille kiertelee ja vähä käydä kaupoissa. Mutta ei tonne sateeseen voi mennä. Vanhemmat pisti tänään mun futiskamat ja talvitakin postissa tulemaan. Keskiviikkona käyn kattomassa treenit ja loppuviikosta pääsen jo treeneihin mukaan. Kuulemiiin! emilia

2 kommenttia :

  1. Huomasin kanssa Saksassa ton että sosiaalinen kanssakäyminen ei ollu = että kaikki räplää koko ajan puhelimella. Meinaa niin suomessa mennä välillä hermot ku ei voida hetkeksikään laittaa sitä puhelinta pois näköpiiristä? Tuli oikeasti just semmonen tunne että kaikki keskittyy siihen hetkeen ja on oikeasti läsnä :)

    VastaaPoista
  2. niimpä ja jos viellä on kavereitten kanssa niin on ärsyttävää jos toiselle puhuu eikä se keskity... oli kyllä mahtavaa ja helpompi saada ystäviä!

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana