20 elokuuta

benmeitsitheofenstermaja
Moikka! Just ku olin laittaa näitä kuvia tänne ovikello soi, oon yksin kotona, apuaaa. Postimies toi postia ja jouduin siinä sitten sanomaan sukunimeni ja laittamaan allekirjotuksen... Olipa jännää haha. No mutta, mulla menee hyvin. Olen yksin kotona ja kuvasin vähä näitä lemmikkejä. Elikkäs mun perheellä on kaksi beaglea, Maja ja Ben, kaksi papukaijjaa, Rosalie ja Teo. Ulkona on vielä paljon lintuja. Täällä Ibbenbürenissä kun eilen kävimme mun vanhempien kanssa metsässä lenkillä niin huomasin että täällä on hirveesti lehmiä, ne lehmät on kaiken lisäksi PALJON isompia kuin suomessa. Täällä on myös todella paljon hevosia ja peltoja vaikka tämä onkin kaupunki. Kaupungille meen varmaankin heti kun joku tulee kotiin, että voin sanoa niille lähteväni. Siellä ehkä ostan jotain kivaa, pitäisi löytää housut ja otan kuvia myös. Kunhan sinne ensin löydän, mun suuntavaisto ei nimittäin ole parhaasta päästä. puss. emilia

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana