do it together if it makes you happy

IMG_0945 – KopioIMG_0950IMG_0978 – KopioIMG_0985 – KopioIMG_0987 – KopioIMG_0989IMG_0990IMG_0995IMG_1010
Hesa cup pelit alko eilen ja ekassa pelissä, viiden minutin jälkeen, astun kuoppaan ja mun nilkkavääntyy... Se on nytten ihan turvoksissa ja sininen, mutta kai se menee ohi? En pysty astumaankaan sen päälle. Illalla lähdin kuitenkin Vicken mökille kavereitten kanssa syömään ja pitämään hauskaa. Sain kuulla pari juttuu mitä pidin ilmiselvänä mutta kuitenkin en oo pystyny uskoa niihin, mutta totta se oli ja oon pettyny niihin, sekä itteeni. En vaan ymmärrä miten pystyisin vaikuttamaan siihen? Olisin mielelläni halunnut siivota huoneeni mutta ää en pysty... Lähen kuitenkin nyt kattomaan meidän peliä kontulaan. emilia

4 kommenttia :

  1. Ai mitä tapahtu sano niinku jotai sinne päin jos ett haluu sanoo ihan... :) noi kuvat on ihania sille kesäsiä! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sain kuulla että pari kaveria ei haluu olla mun kaa koska mulla on poikaystävä, ei sen pahempaa mutta se tuntuu kauheelta :( kiitos !!

      Poista
    2. No onhan se aika kauheeta jos ne on niinku hyvii ystäviä ;D mun mielest aika tosi tyhmää, ne on vaan kateellisia!

      Poista
    3. tuskin, mutta nii no kauheelta se tuntuu :(

      Poista

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana