via iphone

saksa
1. Täällä on hirveesti lehmiä, siis niiku oikeesti talon vieressä. Voi olla joku viis taloo peräkkäin, sit tulee lehmiä ja sit ne talot taas jatkuu. 2. minä Hampurissa kello 6:13 3. haha löysin söpön ankan, en toisaalta ostanu... 4. Kun olimme Hampurissa, siellä oli joku pyöräilytapahtuma
saksa1
1. Hampurin Rathaus 2. Minä chillailen Benin kanssa, se on niin ihana! 3&4 Hampurin kalamarkkinoilla olikin sitten myös vihanneksia ja eläimiä myynnissä. Oli vähän outoa kun kanoja ja kaneja myytiin vaan kaikenlaisille ihmisille...
saksa2
1. Hampurin se miniatyyrimuseomikälie 2. Saksalaisten futissukissa ei oo sitä sukkaa vaan pelkkä semmonen kuminauha XD 3. Ranskalaiset ovat kuin parhaat kaverit: Aina siinä kun niitä tarvitsee... Ihan sama paljonko kello on. Mun mielestä ihana haha. 4. Junaraiteet on ihan tässä vieressä ja välillä joutuu odottaa useimpia minuutteja ennenkuin pääsee yli.
saksa3
1. Kävimme suunnilleen viikko sitten metsässä ja vuorilla kävelemässä koirien kanssa. 2. YOGO @ Osnabrück! 3. Kirmes alkaa HUOMENNA! 4. Selfieeeeee
saksa4
1. Mun beibet lähettää söpöjä kuvia koulusta ku oon lomalla, yeah! 2. Eilen (ja tänään) on naapureitten hopeehäiden valmistelua. Oli ihana ilta eilen ja tänään uusiks! 3. Kalamarkkinoilla tuli tietenkin syötyy kalaa, ah ihana lohi! 4. outfit lolol

Anteeksi nyt tämmönen tylsä, mutta mua on pyydettä postaamaan, eikä parempii kuvii oikeen ole... Halihali, postaan taas Kirmeksen jälkeen! ;* emilia

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana