mee mökille, äläkä jää kaupunkiin

lande2landelande1lande5lande6lande4
Hello vaan! Mökkielämä on ihanaa vaikkei se mökki aina ole meren rannalla tai ole mikään kartano. Tykkään meijän mökistä ja muistan kaikki ne kesät jotka vietin siellä kymmenen viikkoa. Siellä on aina tutut ja turvalliset isovanhemmat. Sinne me lähdimme mun paremman puoliskon kanssa lauantai iltana. Päivällä kävimme Annikan kanssa smoothiella. Ajatella että mun lähtöön on oikeasti vaan 50 päivää. Mua alkaa jännittää vaikken yhtään tiedä mitä tästä tulee. Mulla on varmaan paljon tekemistä ennen sinne lähtöä, mutta haluan viettää niin ihanaa aikaa nyt ennen lähtöä. Torstaina olisi lähtö parin kaverin kanssa Hankoon viettämään Juhannusta. Mitä te aijotte tehä? emilia

5 kommenttia :

  1. Oi vitsi, ihana toi eka kuva!:)

    VastaaPoista
  2. mun mielestä mökin ei kuulu olla mikään kartano - eikä moderni :) meillä on n. 100 vuotta vanha mökki melkein järven rannalla (pelto välissä) ja sinne on vasta 2000-luvun puolivälissä rakennettu ulkohuussi eli meillä ei oo siellä sisällä vessaa ollut ikinä eikä tuukkaan..:) se on niin ihana, sellanen perus punanen mökki ison pihan keskellä! onneks juhannus on pian niin pääsee taas viettämään hetkeks mökkielämää <3 haha kunnon stoori mut niin ihania kuvia<3

    VastaaPoista
  3. ano: oi kiitos <3
    milja: just toi on mökkielämää! kuullostaa kivalta juhannukselta, pidä tosi hauskaa ja kiitos paljon :) <3

    VastaaPoista
  4. OMG ootko lauhtunu? näytät iha sika laihalt :O

    VastaaPoista
  5. oi thänks :) mut en kyl usko et oon, kauhee turvonnu...

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana