classic pizza

hangöhangö2hangö3hangö1
Loma alkoi ja työt loppu perjantaina kolme tuntia aikasemmin! Viihdyin mun työpaikalla tosi hyvin ja oon niin kiitollinen tästä kesätyöstä. Palkkakin tuli tilille perjantaina, vaikka laitankin sen säästöön ensi vuotta varten. Tottakai käytän vähän jo ennen reissuakin. 
Mun rakas tarjoi mulle heti perjantaina ruoan Classic pizzassa - rakastuin niin niitten pizzaan! Paras pizza ikinä. Muutenkin paikka sijaitsee niin kivassa paikassa. Illalla vietimme iltaa kaverilla ja muuten oon vaan chillaillu maailman parhaimman ihmisen kanssa. Kesää on enää puolet jäljellä, vaikka mun koulu alkaakin vasta syyskuussa... Pakko tehdä kaikenlaista ennen lähtöä. emilia

2 kommenttia :

  1. miten oot saanu sun iho on noin hyvään kuntoon? :o

    VastaaPoista
  2. ei se itseasiassa oo nii hyvässä kunnossa, taino paremmassa vois ollakki. mut onhan se parantunu aina kesäksi, syksyllä ja talvella taas kukoistaa...

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana