You’re at war with love

IMG_8302IMG_8276IMG_8293IMG_8279IMG_8283
Hei! Oon vaan ottanut eilisen ja tän päivän todella rennosti. Eilen oli suomenkoe, jonka jälkeen lähdin itikseen kattelemaan niitä mekkoja, mistä viimeksi mainitsin. Tällä kertaa tuli PALJON löytöjä, mutta kaikkia ei vaan valitettavasti voi saada. Tänään kävin kuitenkin ostamassa ton ihanan kesämekon joka kuvassa on, sekä ketjun, jossa roikkuu mun aurinkolasit. En malta odottaa, että kesä alkaa. Todella moni sanoo ettei heitä kiinnosta kesä/kevät vaatteiden shoppailu, mutta mähän fiilistelen kesää jo ihan täysillä, vaikka sitä lunta taivaalta tuleekin. Loppuviikoksi eteläsuomeen on luvattu yli kymmenen astetta, toivottavasti tämä toteutuu, sillä mä en jaksa tätä kylmyyttä enään hetkeäkään! 
Näin Sassaa tänään, eikä olla pariin viikkoon nähtykkään. Huomenna alkaa uusi jakso, kirjat on ostettu, ja nyt pitäisi käydä pakkailemassa ne valmiiksi. Pari koetta saan takaisin vielä, toivotaan hyviä arvosanoja! Miten teidän koeviikko on mennyt? emilia

11 kommenttia :

  1. IHANA MEKKO. VOI MIKSI MULLA EI OO RAHAA JUST NYT

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIIN ONKIN RAKASTAN SITÄÄÄ !! no toi on kyl perus minä, mut äiti anto periks kerranki :D

      Poista
  2. Aivan valtavan ihana asu! Khuul. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos <3 en malta odottaa kesän kaikkii ihanii vaatteita!

      Poista
  3. voitko kertoo jossai postaukses viimisimpii koearvosanojaa? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooo kai mä voin... ne on vaa niiiiin huonot haha :D

      Poista
  4. http://step-closer-to-the-moment.blogspot.fi/2013/04/haaste.html sulle olis haastetta mun blogissa (;

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana