THAT'S WHO I AM

IMG_9974
Oon saanu viime aikoina tosi paljon näitä "haasteita" joissa haastetaan, vastataan kysymyksiin ja vastaillaan, uudet kysymykset seuraaville jne. Aikasemmin tein kans semmosen joten oon ehkä laiska kun en jaksa tehdä sitä uudestaan ja uudestaan, toisaalta se on myös aika tylsää kun niitä tulisi koko ajan jatkuvasti. Kiitos kuitenkin Saara kun haastoit minut. Vastaan ainoastaan kysymyksiin valitettavasti mutta toivottavasti tykkäätte. Olin muutenkin ajatellut tehdä postauksen jossa olisi vähän faktaa minusta!

1. Lempi ruoka? Varmaan pasta carbonara tai tortilla.
2. Kuunteletko päivittäin musiikkia? Oon varmaan maailman oudoin ihminen kaikkien mielestä nytten mutta musiikki ei oo jostain syystä osa mun elämää. Kuuntelen kuitenkin päivittäin kotona ja kun liikun koulun ja kodin tai jonkun muun välillä kun olen yksin. Tää nyt meni vähän jutun ulkopuolelle mutta kyllä joka päivä!
3. Telkkari vai tietokone? Haha tää oli helppo, tietokone todellakin! En oo lähes ollenkaan telkkarin edessä, istun koneella koko ajan tumblr, bloglovin tai jonkun muun parissa.
4. Juotko kahvia? En, pitäis ehkä opetella pikkuhiljaa...
5. Osaatko tehdä ruokaa? En sitäkään... Miten tuun pärjäämään elämässäni. Pakaste pitsa ja nuudelit, here I come!
6. Paljon rahaa käytät kuukaudessa vaatteisiin? Hmm, mulla ei tuu pahemmin ostettua vaatteita, riippuu kuukaudesta, helmikuussa oon käyttänyt vaatteisiin tasan nolla euroa kun taas tammikuussa reilu 40e. Mutta keskimäärin ehkä 5-10e?
7. Mikä on viimeisin keskiarvosi? Lukion viime jakson keskiarvo oli 8,33!!!!!
8. Lempieläin? Varmaa panda kosk ne on vaan niiin sulosia! Mutta jos ollaan realistisiä niin koirat on ihania :)
9. Pidätkö itseäsi rasistina? Oon eläny koko elämäni ulkomaalaisten lähellä joten en todellakaan. Myönnän että mulla saattaa välillä olla ennakkoluuloja, varsinkin jos joku henkilö ei osaa käyttäytyä. Mun mielestä on hienoa että suomessa on maahanmuuttajia, sillä olisi aika tylsää jos kaikki olisivat niin sanotusti saman näköisiä. Kunhan he tekevät velvollisuutensa ni oon okay with it! :) Nyt oli huono selitys... Toivottavasti ymmärrettävä.
10. Lempi kauppasi? Ruokakauppa, noei. Tykkään suomessa eniten Zarasta mutta ulkomailla shoppailu voittaa kaikki suomalaiset kaupat.
11. Lempi juomasi? Jäävesi on ihanaa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana