KUULUMISIA

ok
Moi! Tässä pari kuvaa viime viikolta. Tällästä tämä sairastelu on, ei pysty tehdä yhtään mitään mitä haluaisi, pelkästään turhia asioita kuten istua koko päivän koneen tai telkkarin edessä. Mun oli pakko jättää enkun koe väliin tänään sillä päänsärkyä on ja kauhea flunssa. Onneksi kuumetta ei oo tullut vaikka lämpöä se kuumemittari on näyttänyt. Huomenna lähden varmaankin kouluun koska saadaan vaa kokeita takaisin eikä sen kummosempaa. Toivottavasti paranen viikonlopuksi sillä mulla olisi niin paljon tekemistä! Haluaisin myös perjantaina edes lähteä salille, mutta saa nähdä miten kykenen tän flunssan suhteen, en halua sen olevan pitkäkestoista.

Viime aikoina on myös tullut mietittyä sitä mun vaihtarivuotta. Se lähestyy kyllä vauhdilla, enkä tiiä miten suhtautua kun en todellakaan ymmärrä miten ikävä mulla tulee olemaan. Vuosi on kuitenkin tosi pitkä aika, mutta se on sen arvoista. Tottakai mä sitten palaan takaisin kotiin ja saan taas astua siihen tavalliseen arkeen. Jännittää koko ajan enemmän ja enemmän! Olisiko muuten jotain postaus juttuja mitä haluaisitte? emilia linkkaa blogisi vielä tänään painamalla tätä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana