I KNOW IT'S HARD

IMG_5966IMG_0025IMG_5961
Moikka! Ihanaa kun koeviikko on menny suurimmalta osalta ohi ja mulla on jäljellä ainoastaan yks koe tiistaina joten mun viikonloppu alkoi tänään 10:15 kokeen jälkeen. Lähdin salille Amandan ja Hannan kanssa ja sain myös aikaisen synttärilahjan Amandalta joka on toi musta nahkainen kännykkäkuori juttu, rakastan sitä ja oon halunnu semmosta jo pidemmän ajan! Mun ostoslistalla ei ole paljoa mutta kaikki on aika kalliita... Onneksi synttärit lähestyy ja saisin ainakin jonkun jutun lahjaksi tai ostettua. Mun synttäreitä en kuitenkaan sillä tavalla odota koska 17 on jotenkin turha ikä. Mutta se on myös viimeinen vuosi alaikäisenä. Synttäreihin on kuitenkin jonkin aikaa. Tuo sää ei innosta millään, eli en oo saanu kuvia otettua vaikka oon saanu itteni lähtemään lenkille kuitenkin tonne loskaan! Huomenna on koko päivä vapaata ja lähden Hankoon, ihanaa viikonloppua jo valmiiksi! :) LINKITÄ BLOGISI PAINAMALLA TÄTÄ!!!emilia

2 kommenttia :

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana