instagram

emmmmii
1. Kävin tänään ensimmäistä kertaa JOGOssa ja oli tosi hyvää, suosittelen! 
2. Kuva on kesältä kun mulla oli mustat hiukset ja otsis, vähän erillainen kun nytten
3. Pariisista megasaippuakuppla :DDD
4. Kesältä, voi kesä tulisit jo takaisin, ikävä...
5. Me and my friend Hanna
6. Joku wnb taidekuva viime talvelta 
7. Amanda ja minä. Tää päivä oli ihana, ruokaa ja juttelua!
8. Tänään olin ennen kun tapasin Christan, Ronjan ja Erikan kanssa
9. Pari päivää sitten, woopwoop
10. Sassa ja kuva kesältä ja ahh oli lämmintä ja oli hauskaa vapiaanossa ja kuvailemassa
11. Happy me auringossa katsomassa HIFK-VIIKINGIT peliä Braahella
12. Tässä me rakastavaiset alkusyksystä
13. IHANA KESÄPÄIVÄ. duunin jälkeen Ronjan mökille Amandan kanssa ja ihania lättyjä<3
14. karkkia viime viikonlopulta
15. Ajelemassa Santun kanssa ympäri Vuosaarta ja Puotilaa
16. Neljän tunnin odotusta Magic Mike leffaa ennen, se oli NIIIN hyvä!

Ehkä hieman turhat selitykset mutta tässä on jotain vanhoja ja uudempia kuvia mitkä oon lysäillyt instagramiin! Mulla on ikävä kaikkia vanhoja aikoja, varsinkin kesää. Mutta toivottavasti tämä talvi menee nopeasti. Ehtiihän tässä välissä kaikkea tapahtua koulupäivien välissä. 

follow me on instagram @emmmiis

2 kommenttia :

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana