my friend

terrrrrrreterrrrrrrre
Theresa Cecilia Björkqvist

Tässä on mun kaveri Theresa jota kutsutaan Terreksi. Hän on tooosi kiva ja muutenki aika hassu. Hän asuu Hangossa ja hänen poikaystävänsä nimi on Kimi. Terre tykkää pikapastasta jota hän valmistaa kertakäyttö haarukalla. Parasta tekemistä on mun kanssa oleminen, chattailu mun kanssa sekä mua vastaan drawfree pelaaminen. Mä oon tiennyt Terrestä jo kauan mutta olemme vasta vähän aikaa sitten tultu kavereiks, hehe... Hän osaa piirtää toosi hyvin ja sai 2,5 pistettä bilsankokeessa. Terre tykkää hevosista. Oot ihana <3 

2 kommenttia :

  1. Aaok vähän random toi teksti..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no tein postauksen koska ei ollut muutakaan tekemistä hehe :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana