curly hair

NimetönIMG_9897


Todiste äitille siitä että mun hiukset on ORANSSIT, ihan saman väiriset kun toi seinä... Mutta niin... Tänään meillä oli koulussa liikassa säbää ja mulla oli vaatepanostus pisteessä nolla. Olen käyttänyt verkkareita viimeksi koulussa ehkä joskus kasilla tai jopa seiskalla. En vaan tunne itseäni mukavaksi ja ahdistun. Outoa, mutta totta! Tässä näette myös mun luonnonkiharat, ihan kauheat. Ei tottele mua ja ne vaan seisoo joka ikiseen suuntaan. Voisin mennä illalla lenkille ja käydä kohta puhumassa mun vanhalle valmentajalle parista jutusta, saa nähdä mitä se sanoo, toivottakaa onnea! :) Oon muuten niiin koukussa tohon biisiin! emilia

3 kommenttia :

  1. Emppu noi ei oo lähelkää kiharoit...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei noi mitenkää suoratkaa oo :D mut ei ne ihan semmoset kiharat vaan tommoset sekalaiset ja vammaset. oon kyl kuullu et monet on sanonu noit kiharoiks :D

      Poista

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana