10 faktaa

IMG_9437IMG_9408
1. Pelkään kaikkia lentäviä ötököitä, puluja sekä lokkeja...

2. Rakastan salaattia mutta en ikinä syö niitä sillä en jaksa tehdä eikä meillä ikinä ole kotona

3. Mun aito hiusväri on vaalee ja olen kokeillut monta eri väriä kuten mustaa, tumman ja vaalean ruskeeta, platinablondeja ja punaisia. Harmittaa että olen värjännyt kerran tummaksi

4. Olen seurustellut kerran ja suhde on edelleen sama, olen onnellinen!

5. Olen ollut koulukiusattu kaikenlaisista pikku jutuista mitä en ymmärrä tai sitten en ole koskaan saanut tietää syytä mikä minussa on vikana

6. Olen harrastanut jalkapalloa melkein 12 vuotta ja tulen lopettamaan sen kauden jälkeen, pitää keksiä jotain uutta!

7. En osaa pitää huolta rahasta. Jos saan rahaa käteeni ne loppuvat heti, sitten olenkin taas köyhä enkä saa ostettua mitään kivaa. Löydän aina kaiken kivan kun mulla ei ole rahaa mutta kun on en löydä mitään ja ostan kaikenlaista turhaa. Tykkään käydä kirpparilla mutta en ikinä ehdi

8. Mulla on maailman huonoin itseluottamus enkä pidä mistään itsestäni. Olen ruma ja ärsyttävä. Mun mielestä kaikki muut ovat paljon kauniimpia kuin minä itse!

9. Rakastan tosi paljon matkustelua, kaikki käy! Talvella on kiva käydä jossain etelässä tai lämpimässä maassa kun taas sykyllä tai keväällä on ihana käydä kaupunkilomalla

10. Olen luultavasti lähdössä vaihtoon ensi vuonna jos saan paikan! ;-)

12 kommenttia :

  1. hei tää oli kiva postaus ku sai tietää susta lisää! äläkä turhaan tunne itteäs rumaksi tai ärsyttäväksi, oot tosi nätti ja vaikutat tosi mukavalt ja ihanalt ihmiselt! :-) ja hei tiiätkö jo mihin menisit vaihtoon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos pinja <3 voi ihana ku jaksat piristää! luultavasti saksaan, itävaltaan tai sveitsiin!

      Poista
  2. sama juttu rahan kaa! tekis mieli vaa shoppailla ku mul on tilil opintorahat ja sellaset ni ku tilin saldo näyttää hyvin päälle 200€ :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiii houkuttais muaki :D vitsi, haluun shoppailemaaaan!

      Poista
  3. kiva postaus! enemmän samanlaisia! :) uuu mihin olet menossa vaihtoon?;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) saksaan, itävaltaan tai sveitsiin! pitää vähän katella!

      Poista
    2. Vitsi kiva! Mun sisko oli saksassa vuoden :D

      Poista
    3. wau :-) mitä se tykkäs ja missäpäi?

      Poista
  4. sairaan kiva postaus!:) ja en tajuu miks pidät ittees tollasena :o oot TODELLA kaunis!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos pinja <3 tosi ihana kuulla jee piristit! ja kiitos :)

      Poista
  5. oot kaikkee muuta ku ruma ja ärsyttävä !! :) you go girl !

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana