friends and football

IMG_0305IMG_0301IMG_0324IMG_0326IMG_0328IMG_0332IMG_0341IMG_0336IMG_0337
hassu laukku, se on vähä mun 'matkalaukku' ku meen santulle mutta siis peli oli eikä mulla isompaa futis kassii oikei oo. stadi cup alko eilen ja ollaa hävitty kaks ja voitettu yks. pelit on vähän sekasin mut toivottavasti huomen voitettais vjs. eilen käytii jengin kaa vapianos syömäs, niin perus paikka mut aina niin ihanaa ruokaa. en yleensä tykkää pastasta mutta siellä se on niin ihanaa! käytiin mun ihanan parhaan ystävän, ronjan kanssa leffassa ja syömässä mäkissä. tosi mukava päivä oli, eikä olla nähty vähän aikaan, eli oli mukava puhuu. alotin alusta mun formspring käytön, joten jos kiinnostaa ni emiljaaaa :):) oon muute myös ollu sassalla yöt sofian kaa! hauskaa ja ihanaa oli! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana