you can't go away from me

IMG_9887IMG_9884IMG_9890IMG_9895IMG_9903
Mulla on koko viikko ollu kauhee stressi kaiken kouluhössökän kaiken kanssa. Kokeet on mennyt hyvin ja ulos saadut huonosti. Sain varmaa mun ekan kympin ysin aikana viime viikolla... Kaikki on mennyt alaspäin eikä mulla löydy intoa tehä mitään koulun eteen. Mua pelottaa myös etten pääse toivomaani kouluun. Olen kuitenkin ehtiny nähä kavereita. Käytii Edin kanssa kaupungilla ja illalla kattomaan lätkää Amandalle kavereitten kaa. Tehtiin hyvää tortillaa ja söin ihan liikaa. En vaa osaa lopettaa ajoissa. 
Oltii myös joukkueen kanssa eilen City Run tapahtumassa töissä ja näki siellä pari tuttuakin. Otettiin mukaan kotiin laatikollinen banaaneja ja kotona voi sitten tehä tosi paljon kaikkee bananista, joten tervetuloa meille syömään banskuja! :)  Oon ehtiny tehä niin paljon tänään etten ittekkää tajuu. Kellohan on vasta 12. Nyt lähen laittautumaan illaks, bye! emilia
nii ja sain haasteen jonka teen kun on enemmän aikaa ;)

2 kommenttia :

  1. Ai että ku ihanat kaks ekaa kuvaa! värit ja tunnelma on niin kesäiset :)

    VastaaPoista
  2. haha jaa'a no mutta kiitos sulle :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit asiallisesti! ♥
ps. olet kaunis ja ihana